Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Ταξιάρχης: Θα πας στο Μανταμάδο στη Μυτιλήνη, στο σπίτι Μου, αυτό που θα φέρεις στην Εκκλησία Μου θα στο δώσω εγώ ο ίδιος


Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την συγκλονιστική ιστορία του Μιχάλη Διαμάντη για το πως τον έσωσε ο Αρχάγγελος, πως του παρουσιάστηκε και πως του έδωσε ο ίδιος το ξίφος που του είπε να παραδώσει στο Ναό Του στη Μυτιλήνη…

Ήταν σε κώμα για έξι μήνες χωρίς οι γιατροί να του δίνουν ούτε μια ελπίδα για ζωή…
έρχεται ένα φως, ήλιος που δεν έκαιγε τα μάτια και μου πε Μιχάλη εγώ θα σε σηκώσω…
όταν φτάσαμε πάνω από τη Σκιάθο που ο πιλότος έλεγε 35.000 πόδια εγώ σηκώθηκα υγιέστατος…

Μετά από 5 μέρες έρχεται πάλι αυτό το φως το οποίο μου λέει θα πας στο Μανταμάδο στη Μυτιλήνη, όλοι οι ναοί του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στο κόσμο είναι οι ναοί Μου, η Μυτιλήνη είναι το σπίτι Μου, εκεί θα πας, εκεί σε θέλω…

…τι τάμα θες να σου φέρω για αυτό το καλό που μου έκανες…
…δεν θέλω να μου φέρεις τάμα, αυτό που θα φέρεις στην Εκκλησία Μου θα στο δώσω εγώ ο ίδιος…

Βλέπω έναν άντρα γύρω στο 1.95 μελαχρινό ο οποίος κρατούσε ένα πακέτο μακρόστενο και μου λέει αυτό είναι για σας, μου δίνει το πακέτο γυρίζω να τον ρωτήσω ποιος είναι και είχε εξαφανιστεί, ανοίγω το πακέτο και είχε μέσα ξίφος…
έρχεται πάλι το φως και μου λέει θα το πας στον Ναό Μου στην εικόνα Μου….
και για μια στιγμή ο ιερέας πήρε το ξίφος στα χέρια του και χωρίς να το καταλάβει το ξίφος μπήκε στην εικόνα….

…από εκεί και πέρα ο ιερέας δεν μπόρεσε να το ξαναβγάλει από την εικόνα…




πηγη: choratouaxoritou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου